L-am cautat pe Fugarul de la Radio 21!

L-am cautat pe Fugarul de la Radio 21!

Desi multa lume a spus ca era in zona Piata Sfatului si Biserica Neagra, nu am ajuns in timp util… Pentru cei care nu stiu, este un timp limita, mai multe detalii >aici<.

In orice caz, am ajuns la Magazinul Star si am gasit dovada ca a fost acolo.

O carte de vizita! Era numai una, am luat-o si ma bucur ca am gasit-o!

vladmoldovan

~ de Vlad Moldovan pe Mai 28, 2009.

5 Răspunsuri to “L-am cautat pe Fugarul de la Radio 21!”

  1. Care-i treaba cu sugarul de la Radio 21?

  2. Care-i treaba cu fugarul de la Radio 21?

  3. :))))))) aoleu ce greseli fac …nush cum de-am reusit sa scriu sugarul,am vrut sm corectez dar nu s-a mai putut.

  4. Pai scrie pe site😉 Ai link-urile mai sus🙂

  5. hahaha asta e buna cu sugarul de la radio 21…. :))

Lasă un răspuns

 
