Laurentiu Duta – Freeman

Am observat un articol despre aceasta melodie in libertatea. Citez: „În piesă vorbesc despre oamenii care ştiu cu adevărat să trăiască, care aleg să facă asta fără compromisuri, fără să uite o clipă ce-şi doresc, fără să abdice de la ţelurile pe care şi le-au propus. Am vrut să transmit optimism, pozitivism, bucurie, sentimente frumoase. Eu însumi mă simt un «freeman», am avut norocul să fac mereu ceea ce mi-a fost drag”.

Eu personal folosesc acest nickname „Freeman” de multi ani si vine defapt de la „Crying Freeman„,  un film din 1995 care in perioada respectiva m-a impresionat.

Mai jos este si melodia „Freeman”.

~ de Vlad Moldovan pe Septembrie 29, 2009.

Lasă un răspuns

 
