Ce se mai fura in Romania…

Am primit de la un prieten un mail si vreau sa-l impartasesc cu toti. Este cu acordul lui si poate fi un semnal in ceea ce priveste atentia pe care trebuie sa o avem in viata de zi cu zi.

„Sunt Radu si vreau sa va atentionez cu privire la furtul placutelor de inmatriculare. Acum cateva seri, am stabilit o iesire la un suc cu prietenii mei, o iesire care avea sa aiba un final destul de trist pentru mine. Dupa ce mi-am parcat masina, un Renault Clio gri-metalizat pe Strada Branduselor, unde-si are domiciliul iubita mea, am stabilit cu prietenii sa mergem spre oras doar cu 2 masini, pentru ca incapeam toti. La intoarcere a si inceput “distractia” cand am constatat cu stupoare ca, surpriza, numerele de inmatriculare mi-au fost furate! La inceput am crezut ca am parcat pe locul cuiva si ca acesta din urma a facut o “gluma” proasta… dar in cele din urma am ajuns la concluzia ca numerele imi fusesera furate. Exista si niste motive pentru acest gest. Poate cel mai important este ca se pot folosi la o alimentare de carburant, un plin la orice benzinarie. Unghiuri potrivite si nu se vad faptasii. Un alt motiv este distractia. Un vandalism modern care pe pagubit il costa foarte mult. De la plata altor numere pana la o simpla declaratie care iti fura din timp. Lista cu motive este una destul de lunga si ma rezum numai la acestea doua. Dupa ce m-am documentat cu privire la furtul placutelor de inmatriculare, am aflat ca hotii se orienteaza dupa provenienta numerelor, marca masinii si culoare. Masina trebuie sa fie consacrata, cu multe vanzari si deschisa la culoare. Morala: Am mai invatat ceva, o dobitocenie ce-i drept de luat in considerare.”

O atentie sporita este buna in orice situatie.

~ de Vlad Moldovan pe Octombrie 12, 2009.

18 Răspunsuri to “Ce se mai fura in Romania…”

  1. se fura numere de inmatriculare, detectoare radar, stergatoare, roti de rezerva. vad ca a venit o noua moda, un nou curent si anume sa zgarie masini. Niste nenorociti cei care se ocupa cu astfel de lucruri misele.

  2. Este o experienta din care avem de invatat, nu credeam ca se pot fura placutele de identificare la masina!!!! Ce vor mai fura pe viitor??!?! Husele de scaune?!?!?

    Iti doresc sa nu fie o rutina in randul rauvoitorilor.
    Numai bine!

  3. Si cum iti protejezi nr. de inmatriculare? Il iei in casa cand parchezi masina?

    • Cand am zis atentie sporita ma refeream la unde-ti parchezi masina… Nu ai cum sa-ti protejezi numarul, daca e sa ti-l fure ti-l fura…

    • de exemplu eu l-am prins in bolturi. Arata hidos dar merita. Gandeste-te doar la faptul ca trebuie sa mergi la Politie 3 zile fara numere + ca platesti pe numerele furate. HILAR! Daca vor sa mi le mai fure inca odata ar trebui sa le ia cu tot cu spoiler.

  4. TOT ? Eu de la ideea asta plec !

  5. Mie au incercat sa-mi smulga numarul de inmatriculare din fata, dar nu au reusit.
    Faptul ca mi s-a intamplat asta in parcarea din fata blocului, care e locul meu platit de la primarie, eu cum as putea sa ma feresc?
    Cu toata atentia de care as da dovada, daca vor si mi le ia, nu pot sa fac nimic.

  6. Asta nui nimica am inteles ca a fost unu care ia furat indentitatea lui Gramo. Si ce sa mai suparat Gramo. Adica mey daca pleci de pe blogu lui fara sai spui cat de mult iti place ultima lui postare se agita si se faca verde la fata de furie. Imagineazati cand i sa furat indentitatea. Nu trebuie sa iti imaginezi ca a pus pe blog ca orice alt eveniment important sau nu din viata lui. Mai ales nu.

  7. Interesant dar pot spune ca nu ma mai socheaza sau surprinde atat de mult chestia asta. Deja m-am obisnuit. Haideti sa fim realisti Traim in Romania. La mine in bloc se fura contoarele de apa deci… http://mihai7.wordpress.com

  8. Nr. de înmatriculare le pune pe o maşină cu aceleaşi caracteristici, furată din afara ţării şi o vând cu acte false unui fraier care nu verifica actele şi o pierde atunci când va merge la R.A.R. pentru perfectarea actelor!

  9. Mai fratilor suntem in Romania, asteptati-va sa vi se fure si camasa de pe voi, iar noi ca asa suntem noi dam vin pe rromi(tigani), ca doar ei fura, pot spune ca nu doar ei fura ci si majoritatea romanilor tiganizati!

  10. E cam tipic asa un picut,si deja a devenit stereotip :” Romanii hoti.Romanii inapoiati”.Romanii si romanii,si facand o paranteza ziceau ca pe vremea lui Ceausescu era rau,dar acuma nici un sfert nu e!!!Ar trebui sa credem mai mult in valori..

  11. Eu lucrez la o benzinarii din brasov unde vin tot felul de dobitoci din astia care se ocupa cu asa ceva. Pentru domnul Moldovan, care pe un alt site spunea ca este complex sa furi in benzinarii, tin sa mentionez ca treaba cu plinul la benzinarie nu este deloc complexa pentru ca politia nu face absolut nimic in aceasta privinta , in consecinta dobitocul asteapta momentul prielnic cand este mai aglomerat si gata traba, politia nu il urmareste ca nu au bani de benzina.

    • Nu stiu detalii, dar am crezut ca nu e chiar usor si totusi exista anumite riscuri… bine ca macar nu plateste angajatul plinul si plateste o companie care si asa scumpeste combustibilul sa-si mentina profitul la un nivel ridicat… E greu sa faci o identificare dupa o inregistrare? Care e procedura dupa ce se constata furtul de combustibil?

  12. sunt disperata tocmai am patit si eu asta cu furatul nr de inmatriculare dar la mine e mai naspa erau nr de germania.🙂

  13. :(( :(( :((

Lasă un răspuns

 
