Melodie reclama orange (pinguin)

Jona Lewie – Stop the cavalry

~ de Vlad Moldovan pe Noiembrie 24, 2009.

44 Răspunsuri to “Melodie reclama orange (pinguin)”

  1. Hey, Mr. Churchill comes over here
    to say we’re doing splendidly
    But it’s very cold out here in the snow,
    marching to and from the enemy
    Oh I say it’s tough,I have had enough
    Can you stop the cavalry?

    I have had to fight, almost every night
    down throughout these centuries
    That is when I say, oh yes yet again
    Can you stop the cavalry?
    Mary Bradley waits at home
    in the nuclear fall-out zone
    Wish I could be dancing now
    in the arms of the girl I love

    (Chorus)
    Dub a dub a dum dum (etc)
    Wish I was at home for Christmas

    Bang goes another bomb on another town
    While Luzar and Jim have tea (see below)
    If I get home, live to tell the tale
    I’ll run for all presidencies
    If I get elected I’ll stop – I
    will stop the cavalry

    (Chorus)

    Wish I could be dancing now
    in the arms of the girl I love
    Mary Bradley waits at home
    She has been waiting 2 years long
    Wish I was at home for Christmas

    Contention:
    ‘While Luzar and Jim have tea’
    sometimes interpretted as
    ‘While the Czar and Jim have tea’

  2. bravo bravo, folositor post

  3. mersi , bafta in continuare🙂.

  4. superba piesa. multumim ca ai postat-o. o tot cautam si acum am gasit-o. multumim

  5. super… dar ati inteles versurile? domnul asta nu mai vrea razboi.. niciodata .. nicaieri.. vrea sa stea acasa cu iubita lui si sa bea ceai cu prietenii… asa e oameni… viata nu merita irosita purtand arme reci si grele… Love & Peace 4All

  6. Multumim!!!:P..Am cautat ceva pana am gasit..degeaba exista youtube…

  7. genial

  8. Super tare melodia!!!
    ms mult

  9. M A R F A !!!!!!!!! E X C E LE N T !!!!!!!!!!!!!!!!

  10. ahhh… ador melodia asta
    merci ca ai pus’o

  11. super o cautam demult

  12. Ms mult

  13. super, chair am dat pe google o cautare si am gasit asta chiar vroiam melodia

  14. Excelentă melodie, şi eu am căutat de mult.

  15. su[per muzica

  16. oh….ador melodia asta esti super k ai gasit-o. mersi mult de cand o caut:d:d:d

  17. Cu adevarat, era razboinicilor a trecut.Acum se cauta barbati care vor sa stea acasa. Oare pentru ca femeile au preluat rolurile barbatilor? Cui nu i-ar placea melodia?

    • O personalitate marcanta spunea ca nu stie cum o sa fie al 3-lea razboi mondial, dar cu siguranta al 4-lea o sa fie cu pietre…
      E suficient ca cineva sa apese butonul rosu si cam gata cu totul… Din pacate in unele parti din lume inca exista razboaie sangeroase…
      Faptul ca vin sarbatorile ajuta un pic la moral, chiar daca suntem intampinati de greutati luna decembrie si mai ales in perioada Craciunului lumea incearca sa fie mai buna si sper sa reuseasca cat mai multa lume sa intre in atmosfera de sarbatoare.

  18. M-ai facut un copil fericit! Multumesc! Sartbatori fericite!!!

  19. […] JONA LEWIE – STOP THE CAVALRY, melodia Orange, melodie reclama Orange Pinguin, STOP THE CAVALRY | Aici am gasit ceea ce m-a transformat intr-un copil fericit : JONA LEWIE – STOP THE […]

  20. supeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr

  21. esti tare am asculta-o de cel putin 10 ori pana acum
    ms ca ai lasat si pe altii sa se bucure de ea
    esti tareee , vlad

  22. cum se numeste melodia din reclama de la orange? are versurile ceva de genul:each day is Christmas day,you make me feel this way!
    imi place mult dar nu o gasesc si nu stiu nici cine canta:(

  23. e un semn de protest melodia

  24. super postare, Craciun cu bine!

  25. salut!felicitari!that s some good shit!super tare

  26. Craciun Fericit! Super,super frumoasa melodia. O stiam din auzite dar n-am stiut cine o canta. Multumesc din suflet.

  27. Multumesc pentru piesele deosebite!
    Mai este un clip, al melodiei reclama Orange, cu mult peisaj de iarna; am vazut un fragment la emisiunea Gabrielei Vranceanu Firea din seara primei zile de Craciun; stii unde il pot gasi?

    La multi ani!

    Puiu P

  28. super tare piesA

  29. super !!!!

  30. Bv. ! ( fie ma credeti fie ca nu eu am vazut acest videoclip undeva prin 1984 cand erem in liceu. Cand am auzit reclama la orange nu stiam de unde cunosteam melodia) . Numai bine tuturor !

  31. Fascinante mesajul,imaginea si melodia.

    O poveste trista dintr-un loc teribil dar care transmite o traire atat de fireasca si comuna catre cei surzi si care se cred vejnici si atotpotenti chiar si pentru unul sau cateva mandate.

    Nu doar ca am ascultat muzica dar si am trait-o, again and again.

    As vrea s-o am in mobil. Mersi in avans pentru sprijin.

    Cu respect,
    ION

  32. multumim din inima!!!

  33. tare melodia asta daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tare bloguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Lasă un răspuns

 
