DJ Project & Giulia – Mi-e dor de noi

DJ Project & Giulia – Mi-e dor de noi

~ de Vlad Moldovan pe Aprilie 6, 2011.

2 Răspunsuri to “DJ Project & Giulia – Mi-e dor de noi”

  1. Doar petale uscate, Cazute pe-o carte
    Imi spun ca tu….Esti departe
    Si nu stii cum arde, Si nu stii cum doare
    Tu nu esti…unde esti oare

    Nici nu-mi amintesc de cand stau aici
    De cand tot astept sa ma ridici
    Ce rost are timpul, daca nu suntem noi
    Pentru iubire-i nevoie de doi.

    Refren:
    Doar petale uscate, Cazute pe-o carte
    Imi spun ca tu….Esti departe
    Si nu stii cum arde, Si nu stii cum doare
    Tu nu esti…unde esti oare
    Imi e dor, imi e dor
    Imi e dor, imi e dor
    Imi e dor, imi e dor
    Imi e dor, imi e dor, imi e dor, imi e dor
    Mi-e atat de dor de noi cateodata.
    Imi e dor, imi e dor
    Imi e dor, imi e dor
    Ca te-am pierdut sunt doar eu vinovata

    Cu bratele-ntinse, si ochii inchisi
    Veneam spre tine, stiind ca ma prinzi.
    Spuneai ca sunt aerul ce-l respiri
    Nu mai pot trai din amintiri.

    Refren:
    Doar petale uscate, Cazute pe-o carte
    Imi spun ca tu….Esti departe
    Si nu stii cum arde, Si nu stii cum doare
    Tu nu esti…unde esti oare
    Imi e dor, imi e dor
    Imi e dor, imi e dor
    Mi-e atat de dor de noi cateodata
    Imi e dor, imi e dor
    Imi e dor, imi e dor
    Ca te-am pierdut sunt doar eu vinovata.
    Imi e dor, imi e dor
    Imi e dor, imi e dor
    Mi-e atat de dor de noi cateodata
    Imi e dor, imi e dor,
    Imi e dor, imi e dor
    Ca te-am pierdut sunt doar eu vinovata

Lasă un răspuns

 
