MarketOnline (experienta neplacuta)

Totul a inceput vineri (20.05.2011) cand am facut comanda la MarketOnline. Am platit cu cardul, banii mi-au fost retinuti instant din cont. Sambata, MarketOnline nu are program si am asteptat sa vina ziua de luni pentru confirmare. Luni dimineata, primesc telefon pe la 10:00 si mi se confirma expedierea produsului pentru ziua de marti, mi se multumeste pentru plata facuta on-line si inchid fericit de achizitia facuta. Peste aproximativ o ora, primesc un telefon de la un alt consultant care-mi spune ca produsul nu este pe stoc si-mi anuleaza comanda cu acest motiv (ca nu este in stoc). Pretul platit si retras din contul meu pentru achizitia telefonului era de 755,60 RON (transport inclus), dupa anularea comenzii pretul telefonului s-a modificat la 1476,08 (cu precizarea ca aparea in stoc). Cu alte cuvinte, s-a intamplat ca pretul telefonului sa fie unul gresit, mi-au anulat comanda si au modificat pretul. Mai jos o sa postez toate pozele care demonstreaza ca ce spun eu este adevarat. Nu cred ca mai este cazul sa specific ca din punctul meu de vedere MarketOnline nu este un magazin de incredere si ca aceasta experienta a fost una total neplacuta din simplul fapt ca mi-au confirmat in prima faza comanda si au fost incantati ca le-am platit cu cardul, dupa care s-au hotarat sa-mi anuleze comanda. Am incercat sa vorbesc cu cineva responsabil dar nu am reusit, ba mai mult m-au invitat sa sun la Protectia Consumatorului. Nu cred si nici nu-mi fac sperante ca o sa se rezolve ceva, dar macar pe viitor posibilii doritori de produse de la MarketOnline sa se gandeasca bine inainte de efectuarea unei comenzi. Mai jos, dovada:

~ de Vlad Moldovan pe Mai 23, 2011.

13 Răspunsuri to “MarketOnline (experienta neplacuta)”

  1. […] Post: Sa fim sanatosi – link […]

  2. Market online este o mizerie de magazin. Subscriu la ce ai spus mai sus. In afara de asta, vreau sa precizez ca nu exista termenul de „garantie” la acest magazin. Compania tot jongleaza de la un patron la altul, fara a-si trimite insa si responsabilitatile.

  3. am patit-o si cu http://www.lgshop.ro …aveau pret f bun (nu chiar jumatate ca in cazul tau), am facut comanda dar n-am platit online ci am preferat sa platesc ramburs. A disparut de pe stoc produsul si a revenit cu 1000 lei mai scump pe stoc dupa ceva vreme. Comanda mea era inca „in asteptare” dar subit a trecut in anulata. Intrebandu-i de ce, mi-au zis ca s-a intamplat automat deoarece nu am refacut-o🙂 Evident, nu am vrut sa mi-o ia in considerare pe cea initiala si m-au invitat sa cumpar produsul la pretul nou… pas!

  4. Mai uita-te la escrocherii adevarate si ai vedea ca orice oferta care pare prea buna pentru a fi reala, se va dovedi ca intr-adevar nu exista;) Chiar nu te pune pe ganduri atunci cand gasesti o oferta atat de avantajoasa in comparatie cu celelalte oferte de pe piata? Naspa intamplare, poate data viitoare esti mai atent:)

    • Am fost mai suparat ca in prima faza mi-au confirmat produsul ca-l expediaza, dupa care mi-au anulat comanda si au pus la un alt pret telefonul in stoc…

      • Pai undeva, ceva, trebuia sa dea gres:) Mai ales in mediul online se pot inventa tot felul de scuze gen probleme cu serverul, nu a fost actualizat stocul sau cine stie ce alte scuze. Din pacate nu toti sunt asa de seriosi. O saptamana mai buna sa ai!

  5. Fa o sesizare scrisa catre ei ca ti-au fost opriti deja banii si ca vrei produsul la pretul achitat. Eu am facut asa la emag si am avut catig de cauza.

  6. Cred ca a fost vorba de un pret eronat. Nu ti-au spus asta?
    Cred ca si ai cam asteptat mochisme :))

    • Mi-au confirmat ca este pe stoc si ca mi-l expediaza. Dupa o ora, revin cu telefon si-mi spun ca nu mai este pe stoc. Daca erau un magazin „de 7 stele” nu faceau asa ceva… Nu este primul caz de genul acesta, emag a patit aceeasi „eroare”, dar a trimis produsele la pretul respectiv. Pentru mine a fost o experienta neplacuta, am platit cu cardul, banii mi-au fost retinuti de vineri pana luni, mi-au confirmat produsul dupa care a disparut din senin. Daca nu-mi confirmau produsul in prima faza, era alta treaba. Cam atat, nu mai are sens sa lungesc povestea…

  7. Marketonline nu „jongleaza” de la un patron la altul. A fost vandut (pe bune) o singura data, in februarie 2009, public si fara echivoc. Faptul ca sunt idioti cei care l-au cumparat si nu inteleg ca se fac de rahat pentru 700 de lei este evident si scadere catei de piata (de pe locul 2 pe 6-10 in 2 ani) este sanctiunea pe care o merita …

  8. Market Online ca si Mediadot (si inca niste site-uri cu vanzari online) sunt ale S.C. KELION ONLINE S.R.L.

    Cand vedeti S.C. KELION ONLINE S.R.L. fugiti cat vedeti cu ochii !!!!!!!

  9. Emag si Cel.ro is cel putin la fel de „bune”. Ideea e ca in Rrromnia inca se plateste astronomic pentru niste servicii de tot rahatul,iar protectia consumatorului e pe masura clasei politice si a reactiei publice(vezi scumpirea carburantilor).

    Asa cap,asa caciula.

    In 10 ani oricum romanii or sa fie minoritari in tara asta,asa ca din partea mea poa’ sa se alege praful de tot.

Lasă un răspuns

 
