Michel Telo – Ai Se Eu Te Pego

Michel Telo – Ai Se Eu Te Pego

~ de Vlad Moldovan pe Decembrie 12, 2011.

5 Răspunsuri to “Michel Telo – Ai Se Eu Te Pego”

  1. La naiba,la naiba!
    Asa ma vei omora
    Vai daca te prind
    Vai,vai daca te prind.
    Ce delicoasa!
    Asa ma vei omora
    Vai daca te prind
    Vai,vai daca te prind.
    Sambata noaptea in discoteca
    Lumea a inceput sa danseze
    Pe langa mine a trecut cea mai frumoasa fata
    Am prins curaj si i-am zis
    La naiba,la naiba!
    Asa ma vei omora
    Vai daca te prind
    Vai,vai daca te prind.
    Ce delicoasa!
    Asa ma vei omora
    Vai daca te prind
    Vai,vai daca te prind

  2. Ce cantec delicios !!! Suuupeeerrr!!!

  3. SUPER MELODIA

  4. super piesa

  5. SUPER TARE MELODIA

Lasă un răspuns

 
